Wysyłka

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Wysyłki kurierskie realizujemy firmą kurierską UPS.

Strona internetowa: https://www.ups.com/pl/pl/Home.page
Śledzenie przesyłek: https://www.ups.com/WebTracking/track?loc=pl_PL
Centrum pomocy dla klienta: https://www.ups.com/pl/pl/help-center.page?

Zalecamy sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera!

Dostawa

  • Usługi kurierskie realizowane są od poniedziałku do piątku.
  • Istnieje możliwość zamówienia usługi dostawy na sobotę. Wiąże się to jednak z wymogiem spełnienia pewnych warunków (w miejscowości doręczenia powinien znajdować się oddział firmy kurierskiej) oraz z dodatkowym kosztem. Jeżeli są Państwo zainteresowani taką usługą prosimy o zaznaczenie takiej informacji przy składaniu zamówienia.
  • Jeżeli kurier nie zastanie osoby upoważnionej do odbioru przesyłki pozostawi informację o nieudanej próbie doręczenia (awizo). Należy wówczas skontakować się z lokalnym oddziałem firmy kurierskiej i umówić się na kolejny termin doręczenia podając numer przesyłki
  • Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje informację na podany adres e-mail o nadaniu przesyłki wraz z numerem i adresem pozwalającym na jej śledzenie.
  • Dostawa ma miejsce najczęściej w ciągu 24h od daty nadania

Co w przypadku gdy przesyłka została uszkodzona w czasie transportu?

  • W przypadku, gdy przesyłka nosi fizyczne ślady uszkodzenia (np. uszkodzony karton, wgnieciony róg) prosimy o odmówienie przyjęcia przesyłki i skontaktowanie się z nami. Zajmiemy się całą procedurą reklamacyjną.
  • W przypadku, gdy przesyłka nie nosi śladów uszkodzenia należy sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera. Jeżeli płatność za zamówienie następuje za pobraniem będzie to możliwe po przekazaniu gotówki kurierowi oraz złożeniu podpisu na liście przewozowym. Jeżeli któryś z elementów przesyłki został uszkodzony należy zgłosić to kurierowi. Ma on obowiązek sporządzić protokół szkody w dwóch egzemplarzach. Prosimy zwrócić uwagę na to, aby dane na protokole były zgodne z prawdą. W innym przypadku firma kurierka może zakwestionować wypłatę odszkodowania

Co w przypadku, gdy przesyłka zawiera towar inny niż zamówiony?

  • Jeżeli po odebraniu przesyłki stwierdzą Państwo niezgodność z zamówieniem, prosimy sporządzić w obecności kuriera protokół niezgodności i jak najszybciej skontaktować się z nami. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane z jak największą dokładnością, jednak nie jesteśmy w stanie uniknąć pomyłek.

Wysyłka za granicę (International shipment)

  • Wysyłka za granicę możliwa jest jednie po indywidualnej wycenie usługi spedycyjnej
  • International shipment is available only after individual valuation. Please contact with us for further details

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]